Nauczyciele języka polskiego zrealizowali projekt edukacyjny na opracowanie i wykonanie przez uczniów gry planszowej na podstawie swojej ulubionej książki. 12 grudnia 2017 r. zebrała się komisja w składzie: pani Katarzyna Wika, pani Agata Stawska i pan Janusz Turczynowicz. Wyłonili oni wygranych, którzy w najbardziej kreatywny sposób przenieśli świat swoich bohaterów z książki w świat gier planszowych. Oto zwycięzcy:
1. I miejsce – Anna Chmiel - klasa VIa, która wykonała grę na podstawie książki Lewisa Carrolla „Alicja w Krainie Czarów”.
2. II miejsce – Jakub Budych, Wiktor Furmańczyk, Tomasz Łuba - klasa Vc, za wykonanie gry „Pokemon Master” na podstawie „Oficjalnej Encyklopedii Pokemonów”.
3. III miejsce – Mikołaj Tchorek, Konrad Olejnik, Jakub Górka – klasa Vc, za wykonanie gry na podstawie książki „Baśniobór” Brandona Mull’a.
Pozostałym uczestnikom życzymy powodzenia i wygranej w kolejnym projekcie gier.