Klasa

 

Godzina

Sala

1 a

1000

26

1 b

830

72

1 c

830

55

1 d

1000

69

1 e

830

58

2 a

1000

25

2 b

830

51

2 c

830

53

2 d

1000

54

2 e

1000

52

3 a

830

70

3 b

830

66

3 c

830

68

3 d

1000

67

3 e

1000

71

3 f

1000

73

4a

900

215

4b

900

114

4c

900

07

4d

900

102

4e

900

03

5a

900

207

5b

900

110

5c

900

209

6a

900

107

6b

900

202

6c

900

213

6d

900

103

6e

900

212

6f

900

203

7a

900

211

7b

900

106

7c

900

208

7d

900

115

7e

900

206

7f

900

113

8a

800

aula

8b

900

aula

8c

1000

aula

8d

1100

aula

Świetlica szkolna przy ul. Roosevelta w tym dniu czynna od 645 do 1645.

klasa

plan zajęć

 

1 a

800 - 1035

1 b

950 - 1230

1 c

800 - 1035

1 d

855 - 1130

1 e

800 - 1035

2 a

1045 - 1335

2 b

800 - 1035

2 c

950 - 1230

2 d

800 - 1035

2 e

1045 - 1335

3 a

950 - 1230

3 b

950 - 1230

3 c

950 - 1230

3 d

1045 - 1335

3 e

800 - 1035

3f

1045 - 1335

4a

900- 1130

4b

800- 1015

4c

800- 1030

4d

940- 1230

4e

800- 930

5a

900- 1115

5b

800- 1030

5c

800- 1015

6a

900- 1115

6b

900- 1115

6c

900- 1115

6d

900- 1115

6e

800- 1015

6f

1100- 1315

7a

900- 1115

7b

900- 1115

7c

900- 1115

7d

800- 1030

7e

730- 1000

7f

800- 1030

8a

800- 1030

8b

930- 1145

8c

900- 1200

8d

950 - 1230

4a

900- 1130

W bieżącym roku szkolnym uczennica kl. 8d Nicola Chołota wzięła udział w „I Miejskim Konkursie Poetyckim Haiku Wiosenne Czarowanie Słowem dla uczniów klas 4-8 szkół podstawowych w Pile”. Wyzwanie polegało na tym, by w określonym przez organizatorów czasie ułożyć cztery haiku - trzy związane z wiosną i jeden z tematem pandemii. Każdy uczestnik otrzymał losowo wybrane wyrazy, które miały stanowić trzon poszczególnych utworów. Było to zadanie bardzo ciekawe, ale i wymagające. Nicoli udało się stworzyć małe dzieła i zająć II miejsce.

Kolejnym konkursem i sukcesem uczennicy był „XL Wojewódzki Turniej Białych Piór im. Ewy Gajowieckiej” organizowany przez Młodzieżowy Dom Kultury nr 1 w Poznaniu. Tym razem uczestnicy mieli nadesłać trzy utwory wierszowane lub prozatorskie na dowolnie wybrany temat. Nicola wybrała poezję i finalnie za wiersz „W połowie drogi do nieba” otrzymała wyróżnienie.

Jeszcze jednym wyzwaniem, którego podjęła się Nicola był „Konkurs na blurba” organizowany przez naszą bibliotekę szkolną. Blurb miał być napisany dla wybranej lektury szkolnej. Uczennica wybrała „Lalkę” Bolesława Prusa i została laureatką.

Nicola jest dla nas dumą, bez wątpienia przysporzyła szkole sławy! Gratulujemy wrażliwości, wszystkich osiągnięć i życzymy dalszych sukcesów!

W mijającym roku szkolnym nasza szkoła przystąpiła do projekty EKO-SZKOŁA 2021.

Działania ekoedukacyjne  realizowane były od września 2020. Cel osiągnęliśmy poprzez kształtowanie właściwych nawyków i postaw. W sumie udało się nam zorganizować kilkanaście przedsięwzięć skierowanych do całej społeczności szkolnej. Czas nie był łatwy, jednak pandemia, izolacja i edukacja zdalna nie były dla nas przeszkodą :) Znaleźliśmy się w grupie 192 wyróżnionych placówek z całej Polski, uzyskaliśmy tytuł EKO-SZKOŁY 2021. Tytułem PROMOTOR EKOLOGII 2021 wyróżniono 550 nauczycieli :) Dziękuję wszystkim zaangażowanym uczniom oraz ich rodzicom, bez Was nasze działania nie doszłyby do skutku.

Koordynator projektu - Edyta Piekarska

W naszej szkole termin Świadomego Dnia Korzystania z Internetu został rozłożony na cały tydzień i trwał w dniach w dniach od 17.05.2021 r. – 21.05.2021 r.

Dla każdej z klas przygotowane zostały trzy działania. Uczniowie mieli zapoznać się z prezentacją, w której została przedstawiona tematyka dotycząca cyberprzemocy i ochrony danych osobowych. Wybór tematów związany był z problemami, które najczęściej zauważamy wśród uczniów naszej szkoły. Po obejrzeniu prezentacji uczniowie wzięli udział w quizie dotyczącym powyższej tematyki. Laureatem została klasa - 5b, która bezbłędnie rozwiązała quiz w najkrótszym możliwym czasie.

Ostatnim zadaniem jakie uczniowie mieli do wykonania było stworzenie hasła – rymowanki związanego z bezpiecznym korzystaniem z Internetu. Przygotowane przez klasy zadania zostały zaprezentowane w formie plakatów i rozwieszone na korytarzach szkolnych.

Organizatorki:

Katarzyna Sosnowska, Sylwia Ciesielska

Z prawdziwą przyjemnością informujemy, że projekt „WE ARE BEING MEDIA LITERATES”, który w roku szkolnym 2020/2021 zrealizowała grupa uczniów klas szóstych w ramach programu partnerskiego eTwinning, uzyskał Krajową Nagrodę Jakości – eTwinning Quality Lebel.

Gratulujemy!